Powered by Blogger.

Text Messages 30

08 May 2011

Juan: Unsay tawag sa mag-uyab nga gwapo ug gwapa?
Pedro: Tadhana!
Juan: Kung gwapo ang lalake ug pangit ang babae?
Pedro: True Love!
Juan: Kung pangit ang lalake ug gwapa ang babae?
Pedro: Diskarte!
Juan: Unya, kung pangit ang duwa?
Pedro: Mao nay gitawag ug, "Kapwa ko, mahal ko."
Edwin Gutierrez, March 7, 2011

Mama: Juan, palit ug asin.
Juan: Dili ko. Ngitngit na. Hadlok ko.
Mama: Yaw kabalaka. Kauban nimo imong anghel.
Juan: Siya na lang sugua! Kami pa jud duha, para asin ra!
Edwin Gutierrez, March 7, 2011

The Four blessed looks:
Look back and thank God.
Look forward and trust God.
Look around and serve God.
Look from within and find God.
Ate Cathy, March 11, 2011

Boy: Sana problema na lang ako para lagi mo akong iniisip.
Girl: Oo nga eh. Para lahat gagawin ko, mawala ka lang.
Edwin Gutierrez, March 11, 2011

Lolo: Apo, tago kay naa imong mga teacher paingon sa balay. Nag-absent raba ka!
Apo: Tago pud, Lo, kay makit-an ka nila. Ako ra bang pananghid kay namatay na ka.
Edwin Gutierrez, March 12, 2011

Panatang Kaibigan
Iniibig ko ang aking kaibigan,
ang tumanggap sa aking kalokohan,
taga-punas ng aking luha.
Ako'y kanilang tinutulungan, na maging malakas, masaya,
at mas maligaya kahit wala akong pakinabang.
Bilang ganti ay ibibigay ko ang aking tiwala, ililibre ko sila kapag
ako'y mayaman na. Susunduin ko sila pag ako'y may kotse na.
Tutuparin ko ang mga pangako ko, huwag lang ang pagbabayad ng utang nila.
Sisipain ko ang sino mang umaway sa kanila: sa pisngi, sa hita, at sa mukha.
Edwin Gutierrez, March 12, 2011

Sa akong mga paghinulsol:
Sa tanan nga nag-care nako: salamat
Sa mga nailad nako: Sorry, di na mausab
Sa mga nagpakilig sa ako: Hit me baby one more time
Sa mga ga-isyu sa ako: Sige lang para sikat
Sa mga nagpahilak nako: You owe me a talent fee
Sa mga tao nga nag-share ug experience sa life ug nagpautang: Unta mao lang japon ha
Sa mga nasuya sa ako: Tse! Mo-pink na lang inyo mata, you can never be me
Ug sa gabasa ani: Amping kanunay
Edwin Gutierrez, March 16, 2011

Guy: Ano ginagawa mo rito sa tulay?
Chick: I'm going to kill myself.
Guy: Ganon? Pwede pa-kiss bago ka mamatay?
(deep, torrid kiss)
Guy: Wow! Sarap nun ah. Bakit ka ba magpapakamatay?
Chick: Kasi ayaw ng parents ko na nagdadamit-babae ako...
Edwin Gutierrez, March 16, 2011

There are two people who can tell the truth about you: a friend who has lost his temper and an enemy who has started liking you.
Mary Ann Andicoy, March 20, 2011

Tatay: Kung dili gani ka kapasar sa exam, ayaw nako tawagi ug tatay!
Anak: Oo, tay.
(human sa exam)
Tatay: Anak, kamusta ang exam?
Anak: Ok ra bay!
Edwin Gutierrez, March 20, 2011

No comments:

 

Pangitaa Gud

Ang Pulong Sa Ignoy